BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AHLAN~WASAHLAN^^


Tuesday, February 2, 2010

my SCHOOL^^

MyEm0.Com
SEJARAH kembali bersambung...........
Lahirnya seorang adik mengeratkan kembali persaudaraan
ABANGnya dengan warga sbpikp
dari SMKA kedah ke SBPI kubang pasu

BAI SEKOLAH AKU BAI
byak sejarah kat sekolah ni tercipta



ni la tempat aku main basket mewakili umah abu bakar...
harap2 taun ni ABU BAKAR champion!!!
 ni plak depan sekolah aku........tempat ni sering jadi tumpuan
 para pelajar lepasan SPM utk me"posing"kan  depa punya aksi
 TEMPAT ni yang asyik kena belasah photo capture oleh mereka...

MyEm0.ComBERITA GEMBIRA: dia duk rumah 
                 MyEm0.Com ABU BAKAR!!!

 adik aku telah memilih ini ........form 4........sains tulen agama............hehehe...................
 aku harap2 dia dapat ok ar ngan sekolah ni
 semoga berjaya kepadanya........
 adik lelaki.............yang telah berdaftar pada tanggal 2/2/2010 a.k.a kelmarin

3 comments:

nurulhusnazubir said...

haha..syok adik dy msuk sek tuh..haha..gooooo OTHMAN!!!!!!!!!!! yeah~ haha

Anonymous said...

waa.. tahniah kepada adek..
pggl pe plak??
mat genius ke?? hihihi
gud luck 2 adeknye..
smoga dapat mengharungi sgale cbrn n dugaan d sana..

mAd~TAU^^ said...

makaceh pada sumua yang wish.......
manade mat genius??
tapi bunyi cam sedap gak
hahahaha...........