BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AHLAN~WASAHLAN^^


Sunday, October 4, 2009

4 IHSAN ^^




















Sebenarnya sudah lama saya ingin kongsi kisah saya ini
dgn sahabat-sahabat sekalian.
Tapi , setiap kali laptop saya buka,
jari ini jadi kaku untuk menulis.
Tapi akhirnya saya nekadkan juga
untuk menulis tentang ini.
Hati saya bagai ditarik-tarik untuk menulis.
Saya sudah tidak berdaya untuk pendam segalanya.
Saya bimbang jika makin saya pendam,
saya akan makin tersiksa dalam dunia saya sendiri.
Doa saya semoga Allah ampuni saya atas segala apa
yang saya lakukan ini. Apa yang akan saya coretkan
ini adalah sekadar buat tatapan sahabat-sahabat
sekalian. Ia adalah pengalaman saya sendiri.
Ia hadir dari lubuk hati saya sendiri. Bukan fantasi
atau rekaan semata-mata....................................




Frienship is like a puzzle
each friend you have is a piece
some are on the border
some are close to the centre
Each brings out a piece
that makes us who we are
Thank you for being an
important piece of my life!!

1 comments:

nukilanhamba said...

assalamualaikum..

wah rajin benor..terringat kisah silam..
harap sumer kita berjay ..

doakan jugk km tabah sokmp hdpi cabaran..
terus lah jd oghe modern in technologi..he.
n berjaya mnjadi hamba ALLAH yang berjay d dunia dan akhirat
insya-Allah..ok.