BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

AHLAN~WASAHLAN^^


Sunday, September 6, 2009

Salam Pertemuan

Okay....Alhamdulilah....this is the first post ^^ . Im glad that i have done this...thanx to LUQMAN HAKIM (man) who help me to build my own world....and also he gave me an IDEA to post the blog in English so that I can enhance my vocabulary,grammar and so on........But for the starting untill the end , I think I should MIX BM with BI k........Tanggal  6 September 2009.....yeah....berjaya gak aku wat aku pya blog.....sapa2 yang terjumpa blog ni aku harap sila beri pandangan masing2( komen ar) ....Haah berkaitan dengan Theme aku "NUR~kasih^^" bukan aku amik dari TV3 tapi dari lubuk hati ini........yang telah lama memendam rasa untuk meluahkan semuanya to ALL...I think I 'have ready........bagi kawan-kawan yang sejoli with me like Sue..Atai...and fan of NUR kasih....dont be to shock ....hak3...k salam

0 comments: